یونگی جون


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

 ฝากรูป



نظرات شما عزیزان:

احسان جلائی
ساعت19:24---23 آذر 1390
(( حتماً بخوانید . فقط چند دقیقه وقت شما را می گیرد و ضرر نمی کنید . ))
یک سایت کامل کامل براتون طراحی می کنم با هر امکاناتی که شما بگید.
حتی اگر می خواستید جامعه مجازی مثل فیس بوک بزنید . هزینه تمام کارها فقط با 5 هزار تومان 20 مگابایت هم رایگان بهتون میدم . 2 هزارتومان این پولی که میدید برای ساخت مسجد امام هادی (ع) می باشد . با ور کنید قیمتی که به شما گفتم خیلی خیلی کم است و برای هر چه زود تر ساخته شدن مسجد تلاش می کنم . که شما هم دوست دارم بتوانید براحتی پول را پرداخت کنید .
اول سایت شما را درست می کنم دوم شما پول را میدهید و اگر تا 5 روز پشیمان بودید تمام پول پس داده می شود .
{{ اگر می خواهید سایت مثل بزرگترین سایت های دنیا داشته باشید و یا حد اقل از وبلاگ خلاص بشید و تمام خودتون مدیریت کنید و در این کار خیر شریک شوید برای اطمینان و خرید سایت با بنده تماس بگیرید.
09364182711 ایمیل ehsan1078@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:,سـاعت 19:22 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.